Motie Rudmer Heerema over beleid gericht op het ondersteunen van de beter presterende leerling - Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2019 - Hoofdinhoud
Deze motie i is onder nr. 193 toegevoegd aan wetsvoorstel 35000 VIII - Vaststelling begroting Onderwijs, Cultuur en Wetenschap 2019 i.
Inhoudsopgave
Officiële titel | Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2019; Motie; Motie van het lid Rudmer Heerema over beleid gericht op het ondersteunen van de beter presterende leerling |
---|---|
Documentdatum | 17-06-2019 |
Publicatiedatum | 17-06-2019 |
Nummer | KST35000VIII193 |
Kenmerk | 35000 VIII, nr. 193 |
Externe link | origineel bericht |
Originele document in PDF |
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Vergaderjaar 2018-2019
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2019
MOTIE VAN HET LID RUDMER HEEREMA
Voorgesteld tijdens het Notaoverleg van 17 juni 2019 De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
constaterende dat er geen beleid lijkt te zijn voor beter presterende leerlingen in het onderwijs;
overwegende dat het onwenselijk is dat beter presterende leerlingen onvoldoende uitgedaagd worden en te weinig mogelijkheden krijgen om zich te ontplooien;
verzoekt de regering, om zo snel als mogelijk met beleid gericht op het ondersteunen van de beter presterende leerling te komen,
en gaat over tot de orde van de dag.
Rudmer Heerema
kst-35000-VIII-193 ISSN 0921 - 7371 's-Gravenhage 2019
Tweede Kamer, vergaderjaar 2018-2019, 35 000 VIII, nr. 193