34060 NL - wetsvoorstel
Reparatiewet OCW 2015

Dit is een beperkte versie

U kijkt naar een beperkte versie van dit dossier in de EU Monitor.

Dit wetsvoorstel werd op 28 oktober 2014 ingediend door de staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, Dekker i.

 

Dit voorstel is gebaseerd op de overweging, dat het wenselijk is om diverse wetten op het terrein van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap te wijzigingen teneinde enkele wetstechnische gebreken te herstellen.

1.

Volledige titel

Wijziging van diverse onderwijswetten in verband met het herstel van enkele wetstechnische gebreken (Reparatiewet OCW 2015)

2.

Documenten

(15 stuks)

2 31 oktober 2014, koninklijke boodschap, nr. 1    
Koninklijke boodschap
 
2 31 oktober 2014, voorstel van wet, nr. 2    
Voorstel van wet
 
2 31 oktober 2014, memorie van toelichting, nr. 3    
Memorie van Toelichting
 
2 28 oktober 2014, koninklijke boodschap, nr. 1     KST340601
Koninklijke boodschap
 
2 28 oktober 2014, voorstel van wet, nr. 2     KST340602
Voorstel van wet
 
2 28 oktober 2014, memorie van toelichting, nr. 3     KST340603
Memorie van Toelichting
 

3.

Disclaimer

Dit dossier is automatisch samengesteld. Aan de technische programmering is veel zorg besteed. Een garantie op de juistheid van de gebruikte bronnen en het samengestelde resultaat kan echter niet worden gegeven.

4.

Uitgebreide versie

Van deze pagina bestaat een uitgebreide versie met het inleidende gedeelte van de memorie van toelichting, alle documenten in dit dossier, een overzicht van door dit wetsvoorstel gewijzigde wetten en een overzicht van verwante dossiers.

De uitgebreide versie is beschikbaar voor betalende gebruikers van de Parlementaire Monitor van PDC Informatie Architectuur.

5.

Parlementaire Monitor

Met de Parlementaire Monitor volgt u alle parlementaire dossiers die voor u van belang zijn en bent u op de hoogte van alles wat er speelt in die dossiers. Helaas kunnen wij geen nieuwe gebruikers aansluiten, deze dienst zal over enige tijd de werkzaamheden staken.