32540 NL - wetsvoorstel
Wijziging van de Wet op het primair onderwijs en de Wet op de expertisecentra teneinde het Vervangingsfonds en het Participatiefonds onder de werking van de Kaderwet zelfstandige bestuursorganen te brengen - Hoofdinhoud
Dit is een beperkte versie
U kijkt naar een beperkte versie van dit dossier in de EU Monitor.
Dit wetsvoorstel werd op 21 oktober 2010 ingediend door de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, Rouvoet i.
Dit voorstel is gebaseerd op de overweging, dat het wenselijk is de Wet op het primair onderwijs en de Wet op de expertisecentra aan te passen teneinde het Participatiefonds en het Vervangingsfonds onder de Kaderwet zelfstandige bestuursorganen te brengen.
Inhoudsopgave
Wijziging van de Wet op het primair onderwijs en de Wet op de expertisecentra teneinde het Vervangingsfonds en het Participatiefonds onder de werking van de Kaderwet zelfstandige bestuursorganen te brengen
Bij dit wetsvoorstel werd een nota van verbetering ingediend. Bij dit dossier werd in de Tweede Kamer een motie ingediend. (20 stuks)2 |
21 oktober 2010, koninklijke boodschap, nr. 1
KST325401 Koninklijke boodschap |
2 |
21 oktober 2010, voorstel van wet, nr. 2
KST325402 Voorstel van wet |
2 |
21 oktober 2010, memorie van toelichting, nr. 3
KST325403 Memorie van toelichting |
Van deze pagina bestaat een uitgebreide versie met het inleidende gedeelte van de memorie van toelichting, alle documenten in dit dossier, een overzicht van door dit wetsvoorstel gewijzigde wetten, een overzicht van Kamerleden en bewindslieden die bij de behandeling van dit dossier het woord hebben gevoerd en een overzicht van verwante dossiers.
De uitgebreide versie is beschikbaar voor betalende gebruikers van de Parlementaire Monitor van PDC Informatie Architectuur.
Met de Parlementaire Monitor volgt u alle parlementaire dossiers die voor u van belang zijn en bent u op de hoogte van alles wat er speelt in die dossiers. Helaas kunnen wij geen nieuwe gebruikers aansluiten, deze dienst zal over enige tijd de werkzaamheden staken.