Karin Straus (VVD) krijgt eigen glossy

Met dank overgenomen van K.C.J. (Karin) Straus i, gepubliceerd op donderdag 30 augustus 2012.

VVD Tweede Kamerlid Karin Straus krijgt haar eigen glossy. De Limburgse politica treedt daarmee in de voetsporen van Linda de Mol, Matthijs van Nieuwkerk, Ruud Gullit, Heleen van Royen en Youp van het Hek. Het magazine KARIN gaat echter niet over schoenen, tassen of de nieuwste huidverzorgingsproducten. In de bijzondere uitgave staan interviews met personen en onderwerpen die Karin Straus inspireren als politica. KARIN wordt op 4 september feestelijk gelanceerd in Brasserie ’t Pakhuis in Roermond.

Hoewel de KARIN midden in de campagnetijd wordt uitgebracht, reikt het doel van het magazine verder. Straus: “Tijdens een brainstormsessie met mijn campagnemedewerkers werd het idee geboren om een eigen glossy te maken. Ik wil laten zien welke personen en onderwerpen mij motiveren om het werk in de Tweede Kamer te doen. Door de KARIN worden deze mensen en zaken ook in het zonnetje gezet.”

De fraai vormgegeven glossy telt 28 pagina’s met interviews en artikelen op het gebied van de kwaliteit van leven. U leest alles over een belevenissenpark voor mensen met speciale behoeftes, de zorgacademie in Heerlen en een particulier ontwikkelingshulpproject.

Verder zijn er bijdragen van Lucien Engelen (zorgondernemer en hoogleraar) en creatief denker Sjra Puts over innovatief ondernemerschap. De KARIN is geheel door vrijwilligers gemaakt.

Zoals van de lancering van een glossy mag worden verwacht, worden op 4 september diverse prominenten verwacht. Naast diverse politici en mensen uit de showwereld zijn ook de geïnterviewde personen in het blad aanwezig.

 
alttekst ontbreekt in origineel bericht
Bron: Blog