Succesvolle lancering glossy KARIN - Main contents
Op dinsdag 4 september is onder brede belangstelling van politici, prominenten, geïnteresseerden evenals de Limburgse pers is de eenmalige glossy gelanceerd. Limburgse politica Karin Straus en initiatiefnemer van deze glossy ontving het eerste exemplaar van de KARIN uit de han-den van Anouck Oomen van Navenant Magazine. Met deze glossy treedt Karin Straus, met een knipoog, in de voetsporen van o.a. Linda de Mol en Matthijs van Nieuwkerk.
In deze bijzondere uitgave staan interviews met personen en thema’s die Karin Straus inspireren als politica en die voor haar het toonbeeld zijn van mensen die Limburg vooruit helpen! Hoewel deze glossy in de campagnetijd wordt uitgebracht, reikt het doel van het magazine verder. Straus: “Ik wil laten zien op welke wijze wij in Limburg kansen benutten om te vernieuwen richting een sterkere toekomst voor ons-zelf en volgende generaties. Niet doorschuiven maar aanpakken!”
De fraai vormgegeven glossy telt 28 pagina’s en gaan over op het ge-bied van de kwaliteit van leven. Zo leest u alles over een belevenis-senpark voor mensen met speciale behoeftes, de zorgacademie in Heerlen en een particulier ontwikkelingshulpproject. Verder zijn er bijdragen van Lucien Engelen (zorgondernemer en hoogleraar) en creatief denker Sjra Puts over innovatief ondernemerschap. Straus “Ik ben er trots op dat de KARIN geheel door vrijwilligers gemaakt!”
Tijdens de lancering in het Brasserie 't Pakhuis te Roermond hebben alle gasten meerdere exemplaren van de glossy KARIN meegekregen. Mocht u de KARIN ook willen lezen. Er is ook een e-magazine versie uitgebracht.