Brief regering; Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2013 - Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Algemene Zaken (IIIA), van het Kabinet van de Koning (IIIB) en de Commissie van Toezicht betreffende de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (IIIC) voor het jaar 2014 - Hoofdinhoud
Deze brief is onder nr. 7 toegevoegd aan wetsvoorstel 33750 III - Vaststelling begroting Algemene Zaken, Kabinet van de Koning en Commissie van Toezicht Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten 2014.
Inhoudsopgave
Officiële titel | Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Algemene Zaken (IIIA), van het Kabinet van de Koning (IIIB) en de Commissie van Toezicht betreffende de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (IIIC) voor het jaar 2014; Brief regering; Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2013 |
---|---|
Documentdatum | 22-05-2014 |
Publicatiedatum | 22-05-2014 |
Nummer | KST33750III7 |
Kenmerk | 33750 III, nr. 7 |
Externe link | origineel bericht |
Originele document in PDF |
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Vergaderjaar 2013–2014
33 750 III
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Algemene Zaken (IIIA), van het Kabinet van de Koning (IIIB) en de Commissie van Toezicht betreffende de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (IIIC) voor het jaar 2014
Nr. 7
BRIEF VAN DE MINISTER PRESIDENT, MINISTER VAN ALGEMENE ZAKEN
Aan de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal
Den Haag, 21 mei 2014
Bijgaand ontvangt u de «Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2013»1.
De Jaarevaluatie beperkte zich tot voor kort tot de verantwoording over campagnes met zendtijd van de Rijksoverheid (voorheen Postbus 51). Zoals vorig jaar in de Kamerbrief bij de Jaarevaluatie campagnes zendtijd Rijksoverheid 2012 gemeld, wordt met ingang van dit jaar gerapporteerd over alle campagnes van de Rijksoverheid met een mediabudget van € 150.000,– of meer, ongeacht of ze gebruik maken van zendtijd op televisie en radio. Daarmee heeft de Jaarevaluatie een breder karakter gekregen, passend bij de huidige praktijk dat campagnes gebruikmaken van een mix van media.
Vanuit mijn verantwoordelijkheid voor de coördinatie van het communicatiebeleid van de Rijksoverheid bied ik u deze Jaarevaluatie voortaan op Verantwoordingsdag aan. De inhoudelijke en financiële verantwoordelijkheid voor de campagnes berust bij de bewindspersoon van het departement dat de campagne(s) voert.
De Minister-President, Minister van Algemene Zaken, M. Rutte
Ter inzage gelegd bij het Centraal Informatiepunt Tweede Kamer